Marketing and Organising - Group and Individual
15 credits
Reading list, Bachelor's level, 2FE211
A revised version of the reading list is available.
Main group 1
- Perlow, Leslie A., Finding time: how corporations, individuals, and families can benefit from new work practices, Ithaca, NY ;a London, ILR Press, 1997Compulsory
- Robbins, Stephen P.; Judge, Timothy, Organizational Behavior, 18th edition, Global edition, Pearson Education Limited, 2018Compulsory
- Schiffman, Leon G.; Kanuk, Leslie Lazar; Hansen, Håvard, Consumer behaviour: a European outlook, 2nd ed., Harlow, England, Financial Times Prentice Hall, 2012Compulsory
Reference litterature
- Eriksson, Lars Torsten; Wiedersheim-Paul, Finn, Att utreda, forska och rapportera, 10. uppl., Stockholm, Liber, 2014
- Strömquist, Siv, Uppsatshandboken: råd och regler för utformningen av examensarbeten och vetenskapliga uppsatser, 6., [utök., uppdaterade och förtydligade] uppl., Uppsala, Hallgren & Fallgren, 2014
* Compulsory