Gör det nu! – Uppsala

• Webbsida
  • Arrangör: Studenthälsan
  • Kontaktperson: gordetnu-sh@uu.se

Gör det nu! riktar sig till dig som har svårt att organisera studierna eller som gång efter gång skjuter upp pluggandet.

Alla tenderar att skjuta upp uppgifter då och då, men för vissa skapar det problem. Även om det för många inte får så stora konsekvenser, kan det bli ett hinder i studierna.

Syftet med gruppen Gör det nu! är att med stöd av varandra arbeta för att komma igång med studierna.

Om du är intresserad av att delta så mejla en intresseanmälan till gordetnu-sh@uu.se så kontaktar vi dig för mer information. Gruppen har löpande intag under hela terminen.

Gruppen erbjuds även på engelska där även du som svensktalande är välkommen. Se kalendariet på engelska. Gruppen finns både i Uppsala och i Visby.

Läs mer om studenthälsan och vårt utbud

Läs våra råd om prokrastinering